.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی: علمای شیعه و سنی هوشیار باشند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت فاجعه انفجار بمب در زاهدان،ضرورت هوشیاری و قاطعیت بیشتر مقامات و نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه، برای شناسایی و برخورد جدی‌ تر با عوامل تروریست و ریشه‌کنی این عوامل خودفروخته را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ابتدای جلسه امروز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توجه به حادثه تلخ و ضدانسانی تروریستی در مسجد جامع زاهدان و با محکومیت شدید این اقدام شرارت‌آمیز گفت: این حادثه، فاجعه‌ای بسیار خطرناک در منطقه‌ای است که مردم شیعه و سنی به وفور با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در کشورهای اطراف، تبلیغات سوء و القائات آلوده اختلافی فراوان است که نمی‌توان از کنار آن به طور سطحی و گذرا گذشت.
وی با توجه به شکست عملیات تروریستی در جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خاطرنشان کرد: سابقه تاریخی در ایران و کشورهای عراق، افغانستان، فلسطین و... نشان می‌دهد که تروریست‌ها و عوامل خودفروخته و اشغالگر به هیچ‌وجه نتوانسته و نخواهند توانست از طریق خونریزی و کشتار مردم بیگناه به اهداف شومشان برسند و نهایتاً منجر به نابودی و اضمحلال خودشان خواهد شد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان، آن هم در مراسم ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و انجام دو انفجار برای افزایش تلفات انسانی را با هدف ایجاد رعب و وحشت در منطقه و تفرقه و تشتّت میان مردم شیعه و سنی توصیف کرد و گفت: انجام عملیات انتحاری برای کشتار مردم بیگناه، زنگ خطری است که باید جوامع بین‌المللی و قانونی برای آن تدبیری بیندیشند.

وی تاکید کرد: مضافاً اینکه شاهدیم تروریست‌ها به تدریج به سوی استفاده از سلاح‌های مخرب‌تر پیش می‌روند که باید در سطح جهانی برای کنترل این اوضاع و شرایط فکری کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت این فاجعه به علمای شیعه و سنی و بازماندگان شهدای عملیات تروریستی زاهدان و با تأکید بر ضرورت هوشیاری و قاطعیت بیشتر مقامات و نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه، برای شناسایی و برخورد جدی‌ تر با عوامل تروریست و ریشه‌کنی این عوامل خودفروخته اظهار داشت: امیدواریم علما و مردم شیعه و سنی منطقه با تدبیر، شریک مساعی و هوشیاری لازم، اجازه ندهند تروریست‌ها به اهداف شوم اختلاف‌افکنانه خود دست یابند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.